Nemzetközi marketing
Találatok száma: 5 | 1/1. oldal | Rendezés: |
-
Zsigmond Király Főiskola Marketing a hazai és nemzetközi piacokon - Tóth Tamás1.100 Ft+1.100 Ft
-
Janus Pannonius Tudományegy. Nemzetközi marketing - Rekettye Gábor; Fojtik JánosEz a munka az 1994-ben megjelent - és azóta többször újra kiadott - Nemzetközi marketing című könyvemnek javított és továbbfejlesztett változata. (...) A könyv szerkezete lényegében nem változott. Az első hat fejezet a nemzetközi marketing fogalmi körének1.290 Ft+1.100 Ft
-
Dialóg Campus Nemzetközi marketing"Ez a munka az 1994-ben megjelent - és azóta többször újra kiadott - Nemzetközi marketing című könyvemnek javított és továbbfejlesztett változata. (...) A könyv szerkezete lényegében nem változott. Az első hat fejezet a nemzetközi marketing fogalmi körének bemutatása után a nemzetközi környezetet, a külpiaci megjelenés módozatait, a globalizációt és a reá adható stratégiai válaszokat tárgyalja. Az utolsó négy fejezet pedig a marketing-eszközrendszer nemzetközi alkalmazását mutatja be. A szövegbe4.482 Ft
-
Nemzetközi marketingTóth Tamás szakkönyve több évtizedes kiemelkedő szakmai publikációira, egyetemi oktató munkájára, tréningjei tapasztalataira építve magas fokon szintetizálja a 21. század elején leglényegesebb nemzetközi marketingismereteket. Egy ilyen szakkönyvhöz illő4.940 Ft
-
Nemzetközi marketing ÚJÖrömmel ajánlom Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet könyvét minden olyan olvasónak, akit érdekel a marketing és annak nemzetközi vetülete. Nekem, aki japán vagyok, de Budapesten élek és dolgozom, természetes, hogy ismerjem a nemzetközi környeze5.780 Ft