Kotler, Philip

Találatok száma: 22 1/2. oldal Rendezés:
  •  Brand Sense – Martin Lindstrom,Philip Kotler
    Brand Sense – Martin Lindstrom,Philip Kotler
    Nyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 175, Kiadó: Free Pr, Autor: Martin Lindstrom,Philip Kotler, ISBN-13: 9781439172018, Kiadás éve: 2010
    5.736 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  Kotler on Marketing: How to Create, Win, and Dominate Markets – Philip Kotler
    Kotler on Marketing: How to Create, Win, and Dominate Markets – Philip Kotler
    Nyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 272, Kiadó: Free Pr, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9781476787909, Kiadás éve: 2014
    6.524 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt) – Clayton M. Christensen,Theordore Levitt,Philip Kotler,Fred Reichheld
    HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt) – Clayton M. Christensen,Theordore Levitt,Philip Kotler,Fred Reichheld
    Nyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 224, Kiadó: Harvard Business Review Press, Autor: Clayton M. Christensen,Theordore Levitt,Philip Kotler,Fred Reichheld, ISBN-13: 9781422189887, Kiadás éve: 2013
    8.216 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  Marketing 4.0 – Philip Kotler
    Marketing 4.0 – Philip Kotler
    Nyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 208, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9781119341208, Kiadás éve: 2016
    8.672 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  Marketing 5.0 - Technology for Humanity – Philip Kotler,Hermawan Kartajaya,Iwan Setiawan
    Marketing 5.0 - Technology for Humanity – Philip Kotler,Hermawan Kartajaya,Iwan Setiawan
    Nyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 224, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler,Hermawan Kartajaya,Iwan Setiawan, ISBN-13: 9781119668510, Kiadás éve: 2021
    8.984 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  Good Works! – Philip Kotler
    Good Works! – Philip Kotler
    Nyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 288, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9781118206683, Kiadás éve: 2012
    9.189 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  Marketing 3.0 - From Products to Customers to the Human Spirit – Philip Kotler
    Marketing 3.0 - From Products to Customers to the Human Spirit – Philip Kotler
    Nyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 208, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9780470598825, Kiadás éve: 2010
    9.189 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  MARKETING 5.0 – KOTLER,PHILIP - KARTAJAYA,HERMAWAN-
    MARKETING 5.0 – KOTLER,PHILIP - KARTAJAYA,HERMAWAN-
    Nyelv: Spanyol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 224, Kiadó: LID EDITORIAL, Autor: KOTLER,PHILIP - KARTAJAYA,HERMAWAN-, ISBN-13: 9788418709876, Kiadás éve: 2021
    9.250 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  Marketing 3.0 – Hermawan Kartajaya,Philip Kotler,Iwan Setiawan
    Marketing 3.0 – Hermawan Kartajaya,Philip Kotler,Iwan Setiawan
    Nyelv: Spanyol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 221, Kiadó: LID Editorial Empresarial, S.L., Autor: Hermawan Kartajaya,Philip Kotler,Iwan Setiawan, ISBN-13: 9788483568439, Kiadás éve: 2013
    9.405 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  Marketing Insights from A to Z – Philip Kotler
    Marketing Insights from A to Z – Philip Kotler
    Nyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 224, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9780471268673, Kiadás éve: 2003
    11.368 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  Corporate Social Responsibility – Philip Kotler
    Corporate Social Responsibility – Philip Kotler
    Nyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 320, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9780471476115, Kiadás éve: 2005
    14.173 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  H2H Marketing – Philip Kotler,Waldemar Pfoertsch,Uwe Sponholz
    H2H Marketing – Philip Kotler,Waldemar Pfoertsch,Uwe Sponholz
    Nyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 267, Kiadó: Springer Nature Switzerland AG, Autor: Philip Kotler,Waldemar Pfoertsch,Uwe Sponholz, ISBN-13: 9783030595302, Kiadás éve: 2020
    14.469 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  B2B Brand Management – Philip Kotler,Waldemar Pfoertsch,I. Michi
    B2B Brand Management – Philip Kotler,Waldemar Pfoertsch,I. Michi
    Nyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 357, Kiadó: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG, Autor: Philip Kotler,Waldemar Pfoertsch,I. Michi, ISBN-13: 9783642064708, Kiadás éve: 2010
    26.278 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  Marketing Management W/MyLab – Philip Kotler
    Marketing Management W/MyLab – Philip Kotler
    Nyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 816, Kiadó: Pearson Education, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9780273755029, Kiadás éve: 2011
    28.597 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  Marketing for Hospitality and Tourism, Global Edition – PHILIP KOTLER
    Marketing for Hospitality and Tourism, Global Edition – PHILIP KOTLER
    Nyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 688, Kiadó: PEARSON ACADEMIC, Autor: PHILIP KOTLER, ISBN-13: 9781292363516, Kiadás éve: 2021
    29.335 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  Marketing: An Introduction, Global Edition – Gary Armstrong,Philip Kotler
    Marketing: An Introduction, Global Edition – Gary Armstrong,Philip Kotler
    Nyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 704, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Gary Armstrong,Philip Kotler, ISBN-13: 9781292433103, Kiadás éve: 2022
    30.148 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  Marketing for Hospitality and Tourism, Global Edition – Philip T. Kotler,John T. Bowen,Seyhmus Baloglu
    Marketing for Hospitality and Tourism, Global Edition – Philip T. Kotler,John T. Bowen,Seyhmus Baloglu
    Nyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 688, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Philip T. Kotler,John T. Bowen,Seyhmus Baloglu, ISBN-13: 9781292156156, Kiadás éve: 2016
    31.453 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  Marketing: An Introduction, Global Edition – Gary Armstrong,Philip Kotler,Marc Oliver Opresnik
    Marketing: An Introduction, Global Edition – Gary Armstrong,Philip Kotler,Marc Oliver Opresnik
    Nyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 680, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Gary Armstrong,Philip Kotler,Marc Oliver Opresnik, ISBN-13: 9781292294865, Kiadás éve: 2019
    32.753 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  Marketing Management, Global Edition – Philip Kotler,Kevin Keller
    Marketing Management, Global Edition – Philip Kotler,Kevin Keller
    Nyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 832, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Philip Kotler,Kevin Keller, ISBN-13: 9781292404813, Kiadás éve: 2021
    33.019 Ft
    Libristo
    Libristo
  •  Principles of Marketing, Global Edition – Dr. Philip T. Kotler,Gary Armstrong
    Principles of Marketing, Global Edition – Dr. Philip T. Kotler,Gary Armstrong
    Nyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 736, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Dr. Philip T. Kotler,Gary Armstrong, ISBN-13: 9781292220178, Kiadás éve: 2017
    33.726 Ft
    Libristo
    Libristo