Kotler, Philip
Találatok száma: 26 | 1/2. oldal | Rendezés: |
-
Brand Sense – Martin Lindstrom,Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 175, Kiadó: Free Pr, Autor: Martin Lindstrom,Philip Kotler, ISBN-13: 9781439172018, Kiadás éve: 20106.043 Ft
-
Kotler on Marketing: How to Create, Win, and Dominate Markets – Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 272, Kiadó: Free Pr, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9781476787909, Kiadás éve: 20146.853 Ft
-
HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt) – Clayton M. Christensen,Theordore Levitt,Philip Kotler,Fred ReichheldNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 224, Kiadó: Harvard Business Review Press, Autor: Clayton M. Christensen,Theordore Levitt,Philip Kotler,Fred Reichheld, ISBN-13: 9781422189887, Kiadás éve: 20139.024 Ft
-
Marketing 3.0 - From Products to Customers to the Human Spirit – Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 208, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9780470598825, Kiadás éve: 20109.215 Ft
-
Marketing 4.0 – Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 208, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9781119341208, Kiadás éve: 20169.250 Ft
-
MARKETING 5.0 – KOTLER,PHILIP - KARTAJAYA,HERMAWAN-Nyelv: Spanyol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 224, Kiadó: LID EDITORIAL, Autor: KOTLER,PHILIP - KARTAJAYA,HERMAWAN-, ISBN-13: 9788418709876, Kiadás éve: 20219.559 Ft
-
Marketing 5.0 - Technology for Humanity – Philip Kotler,Hermawan Kartajaya,Iwan SetiawanNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 224, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler,Hermawan Kartajaya,Iwan Setiawan, ISBN-13: 9781119668510, Kiadás éve: 20219.573 Ft
-
Marketing 5.0 - Technology for Humanity – Philip Kotler,Hermawan Kartajaya,Iwan SetiawanNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 224, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler,Hermawan Kartajaya,Iwan Setiawan, ISBN-13: 9781119668510, Kiadás éve: 20219.574 Ft
-
Good Works! – Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 288, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9781118206683, Kiadás éve: 20129.668 Ft
-
Marketing 3.0 – Hermawan Kartajaya,Philip Kotler,Iwan SetiawanNyelv: Spanyol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 221, Kiadó: LID Editorial Empresarial, S.L., Autor: Hermawan Kartajaya,Philip Kotler,Iwan Setiawan, ISBN-13: 9788483568439, Kiadás éve: 20139.704 Ft
-
Marketing Insights from A to Z – Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 224, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9780471268673, Kiadás éve: 200311.985 Ft
-
Corporate Social Responsibility – Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 320, Kiadó: John Wiley & Sons Inc, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9780471476115, Kiadás éve: 200514.966 Ft
-
H2H Marketing – Philip Kotler,Waldemar Pfoertsch,Uwe SponholzNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 267, Kiadó: Springer Nature Switzerland AG, Autor: Philip Kotler,Waldemar Pfoertsch,Uwe Sponholz, ISBN-13: 9783030595302, Kiadás éve: 202015.809 Ft
-
B2B Brand Management – Philip Kotler,Waldemar Pfoertsch,I. MichiNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 357, Kiadó: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG, Autor: Philip Kotler,Waldemar Pfoertsch,I. Michi, ISBN-13: 9783642064708, Kiadás éve: 201027.923 Ft
-
Marketing for Hospitality and Tourism, Global Edition – PHILIP KOTLERNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 688, Kiadó: PEARSON ACADEMIC, Autor: PHILIP KOTLER, ISBN-13: 9781292363516, Kiadás éve: 202130.002 Ft
-
Marketing: An Introduction, Global Edition – Gary Armstrong,Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 704, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Gary Armstrong,Philip Kotler, ISBN-13: 9781292433103, Kiadás éve: 202231.166 Ft
-
Marketing Management W/MyLab – Philip KotlerNyelv: Angol, Kötés: Kemény kötésű, Oldalszám: 816, Kiadó: Pearson Education, Autor: Philip Kotler, ISBN-13: 9780273755029, Kiadás éve: 201132.233 Ft
-
Marketing for Hospitality and Tourism, Global Edition – Philip T. Kotler,John T. Bowen,Seyhmus BalogluNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 688, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Philip T. Kotler,John T. Bowen,Seyhmus Baloglu, ISBN-13: 9781292156156, Kiadás éve: 201632.460 Ft
-
Marketing: An Introduction, Global Edition – Gary Armstrong,Philip Kotler,Marc Oliver OpresnikNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 680, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Gary Armstrong,Philip Kotler,Marc Oliver Opresnik, ISBN-13: 9781292294865, Kiadás éve: 201933.819 Ft
-
Marketing: An Introduction, Global Edition – Gary Armstrong,Philip Kotler,Marc Oliver OpresnikNyelv: Angol, Kötés: Puha kötésű, Oldalszám: 680, Kiadó: PEARSON Education Limited, Autor: Gary Armstrong,Philip Kotler,Marc Oliver Opresnik, ISBN-13: 9781292294865, Kiadás éve: 201933.825 Ft